BIANO, un nou motor de căutare online home & deco în România, previzionează o creștere anuală de 100% în 2020

BIANO, start-up ceh parte din grupul MITON, lansat în 2018, targetează o creștere de până la 100% anul acesta, pe fondul investițiilor în platforma locală. Reprezentanții BIANO afirmă că văd un potențial de evoluție a segmentului de cumpărături online de mobilă și accesorii de peste 25% anul acesta în România, comparativ cu 2019.

Motorul de căutare online de mobilă și accesorii www.biano.ro reunește până în acest moment ofertele a 75 de magazine home & deco care oferă și posibilitatea de plasare online a comenzilor, printre care SensoDays, Bonami, Home Philosophy, E4home.

În perioada 2018-2019, în România, BIANO a reprezentat una dintre principalele surse de clienți noi și de comenzi plasate de pe dispozitive mobile cu precădere pentru acești parteneri, cele mai vizitate secțiuni fiind cele de Mobilier și Decorațiuni, cât și colecțiile de designer BIANO, disponibile exclusiv online. La nivel de produse, vizitatorii români caută preponderent produse în stil modern și scandinav, de culoare alb și gri, din lemn și tapițerie din material textil de calitate.

Michal Tvrznik, COO, Co-founder BIANO.ro: “70% din cifra de afaceri din verticala Home&Deco aparține înca offline-ului, dar și piața online este în continuă creștere. Online-ul crește semnificativ odată cu ofertele de mobilă și decorațiuni accesibile, care au termen de livrare scurt. Utilizatorul caută retaileri care, pe lângă bunurile de calitate, oferă și servicii de calitate, precum transport propriu de mobilă, montare/asamblare mobilă sau posibilitatea de  înlocuire a produselor necorespunzătoare într-un timp relativ scurt.”

BIANO, venituri de peste 50 de milioane de euro în 2019

Lansat pentru prima oară în Cehia, în 2015, BIANO s-a extins în patru alte țări pe parcursul a cinci ani, respectiv România, Slovacia, Olanda și Brazilia. În 2019, BIANO a generat venituri pentru cei peste 1.200 de parteneri locali și internaționali de peste 50 de milioane de euro, având peste 4 milioane de produse home & deco listate.
Targeturile pentru 2020 ale companiei în România includ lărgirea comunității de cumpărători home & deco online, simplificarea pentru utilizatori a procesului de selectare a produselor de mobilă, prin intermediul funcțiilor inteligente și indicarea noilor tendințe internaționale, cum ar fi trendul de mobilă eco-friendly, prin sugestii aplicate despre cum acestea pot fi implementate în căminele românilor.

 

_ * _

Pentru interviuri, alte informații și solicitări, vă rugăm contactați:

Andreea Paleologu

Account Director

E: andreea@sagmediateam.com

M: +40732 710 894

Date de contact:
Pentru a avea acces la datele de contact ale acestui comunicat, te invitam sa iti inscrii un cont aici.


Galerie foto:


Cuvinte cheie:
biano, mobila, decoratiuni, home, deco


Comunicat publicat de: Sag Media Communications (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Sag Media Communications

Care sunt cei mai doriți candidați din sectorul IT în 2020

Anul acesta stă sub semnul impactului generat de criza coronavirus, așadar asistăm la adaptări, dar și la schimbări de situație surprinzătoare în toate sectoarele, iar…

O noua functionalitate de inteligenta artificiala (AI) pe www.glami.ro a dublat rata de conversie pentru magazinele partenere

In octombrie 2019, GLAMI.ro a lansat cautarea folosind imagini pe versiunile sale mobile si apoi pe desktop, o noua tehnologie AI care face cumparaturile online…

BIANO, motor de cautare online home & deco, a lansat cautarea folosind fotografii in premieră pentru Romania

In premiera pentru segmentul home & deco online din Romania, BIANO, motorul de cautare lansat de grupul MITON in tara noastra acum 2 ani, a…

Ziua Mediului Înconjurător (5 iunie): GLAMI a lansat primul motor de căutare dedicat modei sustenabile - GLAMI.eco

După cum a dezvăluit proiectul GLAMI Fashion (Re)search, sustenabilitatea este un subiect de interes pentru cumpărătorii români – aproape jumătate au declarat că sunt interesați…

HR Tips & Tricks: Telemunca și pandemia coronavirus – cum vă adaptați la work-from-home și cum evitați provocările acesteia pentru compania dvs.

La nivel global, companiile au implementat și au în plan aplicarea de noi măsuri de siguranță a angajaților, odată cu revenirea acestora în cadru organizat.…
Vezi profilul Sag Media Communications