Baby Spa aniversează 10 ani de excelență în educaţie acvatică!

Baby Spa, concept complex şi complet de educaţie acvatică, aniversează 10 ani de la inaugurare, marcând momentul prin promoții aniversare!Înfințat în 2007, Baby Spa a devenit în cel mai scurt timp etalonul în educație acvatică datorită standardelor înalte, experienței și atenției pentru fiecare detaliu precum și datorită serviciilor premium şi a focusului permanent pentru siguranţa şi sănătatea copilului.

În decursul anilor, serviciile Baby Spa au evoluat odată cu tehnologia și știința. A rămas neschimbată misiunea de a oferi copiilor șansa de a se dezvolta armonios prin înot, într-un mediu sigur și primitor.” spune Anca Grecu, Doctor în Educație Fizică și Sport, General Manager Baby Spa și Aviației Wellness Center.

Cu ocazia aniversării, centrul de educație acvatică ofertă discounturi pentru pachetele de înot și terapii pentru copii precum și un număr de 50 de abonamente cu discount valabil pe viață. Oferta LifeTime BabySpa oferă un discount de 25% permanent la pachetele de bază Baby Spa și va fi oferită primilor 50 de clienți care o solicită pentru cele două locații – Aviației Wellness Center și Baby Spa Vitan.

Baby Spa este standardul de aur în educație acvatică în România, conceptul remarcându-se prin programe de educație acvatică gândite la cele mai înalte standarde din toate punctele de vedere. Activităţile Baby Spa sunt concepute şi adaptate pentru fiecare categorie de vârstă, de la bebeluşul de numai câteva zile şi până la copilul de 10 ani. Întreaga echipă este formată din specialişti cu o experienţă vastă în domeniul programelor de înot şi al gimnasticii acvatice prenatale.

Clasele de înot pentru copii sunt susţinute de către instructori specializaţi a căror misiune principală este să îi înveţe pe cei mici să înoate, să capete curaj şi să îşi dezvolte abilităţile motrice. Astfel, cei mici se vor îndrăgosti de sport şi de mişcare încă de la primul contact cu apă.



Comunicat publicat de: Ioana Marinescu (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Ioana Marinescu

Accepta provocarea LUST – Traieste, iubeste, simte! BE UNEXPECTED

LUST este prin definitie o viziune despre viata. Noul brand dedicat barbatilor este un nume nou pentru costumul barbatesc ready to wear. LUST reprezinta forma…

În luna februarie, iubirea este premiată la ParkLake!

Nu-i așa ca cel mai frumos sentiment merită să fie premiat? Câștigătoare absolută, iubirea este in februarie celebrată cum se cuvine la ParkLake Shopping Center!…

La ParkLake Shopping Center începe anul cu reduceri surprinzătoare și evenimente inedite

An nou, surprize și provocări noi! În ianuarie, ParkLake Shopping Center lansează campania „Winter Sales”, marcând astfel startul sezonului de reduceri ce se va desfășura…

Brandul Nomasvello a inaugurat cel de-al 37-lea centru de frumusete in Galleria Buzau

Franciza Nomasvello, cea mai mare retea de saloane de infrumusetare din lume, specializata in epilare definitiva si terapii faciale cu IPL, a inaugurat in luna…

În luna decembrie, ParkLake Shopping Center celebrează magia Crăciunului în mijlocul naturii

În cea mai frumoasă lună din an, ParkLake Shopping Center le-a pregătit bucureștenilor un bilet virtual de călătorie între Polul Nord și Polul Sud.
Vezi profilul Ioana Marinescu