Alba Hurup Larsen a purtat Tommy Hilfiger la a 75-a aniversare a Formulei 1

Tommy Hilfiger anunță că pilotul Academiei F1, Alba Hurup Larsen a purtat TOMMY HILFIGER la cea de-a 75-a aniversare a Formulei 1 care a avut loc în Londra, pe 18 februarie 2025.

Evenimentul istoric a reunit toate cele zece echipe F1, inclusiv piloții și liderii echipelor pentru a dezvălui echipamentele din 2025 și pentru a celebra începutul celui de-al 75-lea an de existență al sportului.

Alba a purtat o rochie lungă bleumarin cu nasturi aurii deasupra unui tricou cu guler rotund și mâneci lungi din colecția de Primăvară 2025 TOMMY HILFIGER. Ea a asortat acest look cu o pereche de balerini Mary Jane din colecția de încălțăminte TOMMY HILFIGER – Iarnă 2025.

Fondată în New York, TOMMY HILFIGER este definită de moștenirea sa americană atemporală. Inspirată de o căutare neîncetată de a scrie noi reguli pentru moda americană și cultura pop, TOMMY HILFIGER creează uniforma modernă pentru un stil de viață aspirațional.

Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației pe rețelele sociale folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.

UNDE:          Londra, Anglia

CÂND:         18 Februarie 2025

Credit Foto: F1 Academy/Getty

Despre SARKK

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor branduri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com.

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.

Despre TOMMY HILFIGER

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brandul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. TOMMY HILFIGER oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

Vânzările globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari în 2023, iar brandul este susținut de peste 16.000 de angajați la nivel mondial — fiind prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine de retail, inclusiv în cel mai mare magazin global emblematic la tommy.com.

 

Galerie foto:


Comunicat publicat de: Andrei Filip (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Andrei Filip

Diagnosticarea corectă și planul preliminar de tratament pe care le stabilim la prima interacțiune, reprezintă baza tratamentelor de succes - dr. Teodorina Secară

Zâmbetul este, fără îndoială, una dintre cele mai puternice forme de comunicare. Dincolo de estetică, el reflectă echilibrul și sănătatea întregului organism.

ParkLake și ECOTIC marchează Ziua Internațională a Deșeurilor Electrice prin ateliere eco-educative și prin amplasarea Caravanei ECOTIC

În perioada 9–12 octombrie 2025, ParkLake Shopping Center găzduiește, alături de ECOTIC, o serie de acțiuni dedicate conștientizării importanței colectării separate a deșeurilor electrice și…

Alba Larsen aduce stilul pe pistă, purtând Tommy Jeans la Grand Prix Singapore

Tommy Hilfiger anunță că pilotul F1 ACADEMY® și ambasadoarea brandului, Alba Larsen, a purtat TOMMY JEANS la Grand Prix Formula 1® din Marina Bay, Singapore,…

Antiaging, inovație și tradiție: succesul primei ediții a Congresului „Sănătatea Pielii”

Începutul de săptămână a fost marcat de prima ediție a Congresului Sănătatea Pielii, organizat de Asociația DAR în parteneriat cu Fundația Ana Aslan, Societatea Română…
Vezi profilul Andrei Filip