5 moduri simple de a va optimiza site-ul pentru Google

Daca vrei sa fii remarcat in lumea noastra digitala aglomerata, un site web optimizat este vital pentru succesul tau. Optimizarea site-ului dvs. va poate pune literalmente inaintea concurentei prin cresterea clasamentului dvs. SEO, rezultand mai mult trafic online organic, precum si o utilizare imbunatatita pentru vizitatorii dvs. Exista cateva modificari simple pe care le puteti face pentru a va asigura ca site-ul dvs. este prietenos cu motoarele de cautare si configurat pentru cea mai buna experienta de utilizare.

Este timpul sa verificati starea de sanatate a site-ului dvs. si iata lista de verificare pentru optimizarea site-ului dvs.:

1) Asigurati-va ca site-ul dvs. se incarca rapid

Google acorda prioritate site-urilor web care sunt extrem de optimizate si vor oferi utilizatorilor sai cea mai buna experienta ca si valoare. La urma urmei, nimanui nu-i place un site care este lent sau care nu raspunde. Potrivit Website Builder Expert, 40% dintre vizitatorii web nu vor astepta mai mult de 3 secunde inainte de a decide sa paraseasca site-ul dvs. Totusi, ei au raportat, de asemenea, ca timpul mediu de incarcare a site-ului pentru desktop este de 10,3 secunde si de 27,3 secunde pentru mobil. Deci, ce se intampla daca site-ul dvs. se incadreaza in aceasta categorie?

Configurati memorarea in cache prin intermediul unui plugin sau al gazduirii dvs. Acest lucru va accelera modul in care se incarca site-ul dvs.
Imaginile dvs. ar trebui sa fie redimensionate si optimizate inainte de a le incarca pe site-ul dvs. Ca alternativa, daca utilizati WordPress, utilizati un plugin precum SmushIt ( https://wordpress.org/plugins/wp-smushit/ ) pentru a va comprima automat imaginile.
Simplificati utilizarea pluginului sau a extensiilor. Fiti constienti de faptul ca fiecare script incarcat, iar acest lucru va incetineste site-ul.

2) Site-ul dvs. este sigur?

Motoarele de cautare si utilizatorii web au acum o constientizare sporita a securitatii site-ului, iar un site detectat ca fiind nesigur se va reflecta prost asupra marcii si credibilitatii sale. Un sondaj realizat de agentia de marketing digital, John Cabot, din Marea Britanie, a constatat ca 64% dintre vizitatori ar abandona instantaneu un site web daca acesta nu este sigur (Sursa: Search Engine Land).

Obtineti un certificat SSL pentru criptare. Trebuie sa aveti lacatul in browser atunci cand oamenii va viziteaza site-ul web. Retineti totusi ca NU ar trebui sa platiti pentru acest certificat, deoarece majoritatea furnizorilor de gazduire web il includ gratuit.
Obtineti un plugin sau un firewall care va protejeaza site-ul impotriva piratarii.
Obtineti un verificator de virusi pentru a va asigura ca un cod instalat gresit sau malware nu a fost introdus pe site-ul dvs. Daca se intampla acest lucru, Google poate afisa site-ul dvs. pe lista neagra sau va afisa o eroare ca site-ul dvs. este exclus din rezultatele cautarii.

3) Faceti-l prietenos cu dispozitivele mobile

Navigarea pe web de pe dispozitivul mobil este o tendinta in crestere de ceva vreme. De fapt, dispozitivele mobile reprezinta pana la 70% din traficul web (Sursa: Tech Jury), de aceea TREBUIE sa va asigurati ca site-ul dvs. este usor de navigat de pe un smartphone.

Este meniul dvs. optimizat pentru vizitatorii de pe mobil? Asigurati-va ca informatiile dvs. de contact sunt clare, pictograma cos este usor de accesat daca vindeti produse online si ca meniul dvs. nu ocupa prea mult spatiu.
Nu-i face pe oameni sa navigheze prea departe pentru a ajunge la un buton sau un link CTA (call to action). Acestea ar trebui sa fie peste tot pentru a avea acces usor la urmatorii pasi pe care trebuie sa ii luati in considerare pentru eficientizarea site-ului dvs. web.
Testeaza-ti singur toate paginile pe un telefon. Imaginile tale sunt aliniate? Textul este suficient de mare? Paginile sunt prea lungi? etc…

4) Asigurati-va ca site-ul dvs. este listat in Google

La nivel mondial, in 2021, Google reprezinta peste 70% din cota de piata a motoarelor de cautare desktop si putin peste 88% pentru mobil (Sursa: NetMarketShare.com ). Prin urmare, este esential sa utilizati instrumentele Google in mod eficient pentru a va creste vizibilitatea si a valorifica cota lor mare de trafic de cautare.

Inscrieti-va pentru un cont Compania mea pe Google (https://www.google.com/business/). Completati-va complet profilul si pastrati-l cat mai updatat.
Configurati un cont Google Search Console (https://search.google.com/search-console/about). Aceasta ii spune lui Google ce pagini se afla pe site-ul dvs. (o harta a site-ului) si va permite sa rezolvati problemele pe care Google crede ca le are site-ul dvs.
Instalati Google Analytics pe site-ul dvs. (https://analytics.google.com). Acest lucru va permite sa vedeti ce fac oamenii pe site-ul dvs., cum ar fi paginile pe care le viziteaza, de unde sunt, tipul de dispozitiv etc.

5) Faceti SEO la fata locului

Nu exista nicio indoiala ca prima pagina a rezultatelor cautarii este locul unde vrei sa fii. Potrivit Zero Limit Web, primele cinci rezultate organice de pe prima pagina reprezinta doar peste 67% din toate clicurile. Utilizarea strategica a cuvintelor cheie pe site va poate ajuta sa realizati acest lucru.

Asigura-te ca ai un blog si foloseste-l. Fiecare articol poate fi optimizat pentru un cuvant cheie principal sau mai multe cuvinte cheie, care reprezinta ceea ce oamenii vor cauta pe Google pentru a gasi un raspuns la problemele sau dorintele lor. Cu cat scrii mai mult, cu atat sunt mai mari sansele ca site-ul tau sa se claseze mai bine in Google.
Linkurile incrucisate catre continut similar de pe diferite pagini sau postari de blog de pe site-ul dvs. In loc sa folositi cuvintele ,,click aici” intr-o postare de blog, utilizati o expresie de cuvinte cheie si un hyperlink. De exemplu, ,,Iata produsele mele preferate de infrumusetare pentru o piele mai tanara.” Ai face legatura dintre ,,produse de infrumusetare pentru piele cu aspect mai tanar” la o pagina de pe site-ul tau care vinde acele produse.
Asigurati-va ca paginile dvs. sunt usor de citit. Google foloseste un test numit Flesch-Kincaid pentru a vedea daca paragrafele tale sunt scurte si daca folosesti un limbaj clar. Un instrument excelent pentru a testa acest lucru este Hemingway Editor (https://hemingwayapp.com/), sau in WordPress, puteti utiliza un plugin precum Yoast SEO (https://yoast.com/wordpress/plugins/seo/) care automat va verifica scrisul si face sugestii de imbunatatire.

Daca optimizarea site-ului dvs. nu este deja o prioritate, ar trebui sa fie! Implementarea acestor sfaturi de mai sus ar putea suna ca o investitie semnificativa de timp, dar pe termen lung, va fi o strategie rentabila pentru a va creste vizibilitatea digitala la un pas rapid. In cele din urma, este, de asemenea, un exercitiu de branding care merita si chiar iti poate castiga acel mic avantaj fata de concurenta.

Pentru mai multe sfaturi de la Agent Promovator despre optimizarea site-ului dvs., vizitati aici.

Date de contact:
Pentru a avea acces la datele de contact ale acestui comunicat, te invitam sa iti inscrii un cont aici.




Cuvinte cheie:
afaceri online, agent promovator, consultant de marketing, consultant marketing, consultant marketing online, consultant online, consultant online marketing, consultanta in marketing, consultanta marketing, consultanta marketing online, craciun 2021, dezvoltare web, e-mail marketing, faq web design, lockdown, magazin online, mario grigorescu, marketing online, marketing seo, marketingul digital, mentenanta si administrare site, mentenanta site, mentenanta site pret, mentenanta site web, optimizare google, optimizare seo, optimizare seo site, optimizare site google, optimizare site seo, promovare afacere google, promovare firma google, promovare google, promovare google ads, promovare google ads pret, promovare magazin online, promovare site, promovare site online, promovare site pe google, promovare site web, redactare articole, seo, seo online marketing, seo optimizare site, servicii de seo, servicii mentenanta website, servicii optimizare seo, servicii optimizare site, servicii seo,


Comunicat publicat de: Agent Promovator srl (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de Agent Promovator srl

5 sfaturi pentru o cautare Google eficienta

O cautare Google eficienta este o abilitate esentiala pentru utilizatorii de internet din intreaga lume. Cu miscari rapide pe tastatura si cateva clicuri inteligente, puteti…

Cum sa evoluati dupa o actualizare Google Core

Cum sa supravietuiti actualizarilor Google Core: 14 strategii SEO dovedite Actualizarile Google Core vizeaza imbunatatirea rezultatelor cautarii, dar pot perturba clasamentul site-urilor web. Adaptarea continutului,…

5 tendinte de marketing online pe care nu va puteti permite sa le ignorati in 2025

Pe masura ce ne apropiem de 2025, peisajul din marketingul online continua sa evolueze intr-un ritm rapid. Pentru a ramane competitiv si a stimula cresterea…

Cum sa devii copywriter: Un ghid pas cu pas

In acest articol, exploram ce face un copywriter, principalele tipuri de copywriting, abilitatile comune ale copywriterilor si cum sa deveniti copywriter.

ChatGPT Search este in sfarsit aici

OpenAI a lansat in sfarsit una dintre cele mai asteptate caracteristici ale sale – ChatGPT Search. S-au dus zilele in care ChatGPT se baza doar…
Vezi profilul Agent Promovator srl