1.600.000 tranzactii efectuate prin intermediul Statiilor de Plata SelfPay din cadrul unitatilor CEC Bank

CEC Bank si SelfPay, lider al pietei de Statii de Plata de tip self-service, marcheaza in primul an de la momentul lansarii parteneriatului, 1.600.000 tranzactii prin cele 344 Statii de Plata din unitatile bancii.

Parteneriatul a debutat cu incasarea facturilor de utilitati prin intermediul Statiilor de Plata, iar ulterior au fost implementate si alte servicii.

Astfel, incepand cu luna septembrie 2018 a fost lansat serviciul de depunere in numerar in conturile clientilor persoane fizice CEC Bank, in limita a 3.000 lei/tranzactie.

Anul acesta a fost implementata plata taxelor de pasaport la Statiile de Plata, inclusiv prin intermediul cardului bancar la agentiile din centrele comerciale Park Lake si Plaza Romania, urmand sa fie extinsa in perioada urmatoare si in celelalte unitati.

„Parteneriatul cu SelfPay se inscrie in linia digitalizarii si, implicit, a simplificarii interactiunii Client-Banca. Statiile de Plata sunt utilizate de un numar tot mai mare de clienti si estimam ca vom ajunge la peste 2,5 milioane de tranzactii efectuate anual”, a declarat domnul Cristian Nae, Director, Directia de Administrare a Retelei Teritoriale, CEC Bank.

„Numarul romanilor care aleg Statiile de Plata SelfPay pentru efectuarea platilor simple, de convenienta, a inregistrat cresteri semnificative in ultimii ani. Tranzitia de la modul de efectuare a platilor la ghisee sau la un operator catre tehnologiile moderne de plata a devenit o normalitate a epocii in care traim, iar noi, la SelfPay, inovam permanent pentru a transforma experienta consumatorilor intr-una extrem de simpla si accesibila. Ne bucuram ca viziunea noastra in privinta evolutiei platilor a fost impartasita si de CEC Bank, iar rezultatele obtinute ca urmare a echiparii unitatilor bancare cu Statii de Plata sunt o confirmare a tendintelor pietei de profil”, a declarat domnul Adrian Badea, CEO SelfPay.

Mai multe detalii despre produsele si serviciile din oferta CEC Bank pot fi obtinute in orice unitate teritoriala, apeland gratuit numarul de telefon 0.800.800.848 sau accesand site-ul www.cec.ro.

Directia Marketing si Comunicare CEC Bank



Cuvinte cheie:
CEC, CEC Bank, SelfPay


Comunicat publicat de: CEC Bank (click pentru a vizualiza profilul)

Alte comunicate publicate de CEC Bank

Peste 550 de IMM-uri au beneficiat de finantari cu garantie COSME in baza parteneriatului dintre CEC Bank si Fondul European de Investitii

CEC Bank a finantat, in ultimele sase luni, peste 550 de IMM-uri din Romania in cadrul programului COSME – Facilitatea de Garantare a Creditelor. Valoarea…

CEC Bank lanseaza Contul de economii

CEC Bank lanseaza Contul de economii, un nou produs de economisire destinat clientilor persoane fizice.

CEC Bank finanteaza Grupul Aaylex, proprietarul brandului Coco Rico

CEC Bank si Grupul Aaylex, proprietarul brandului Coco Rico, au semnat un contract de finantare in valoare de 25 mil. euro, avand ca scop refinantarea…

CEC Bank majoreaza dobanzile aferente depozitelor in lei

CEC Bank majoreaza dobanzile aferente depozitelor la termen cu rata fixa a dobanzii, in lei, destinate clientilor persoane fizice si juridice.

CEC Bank, campanie promotionala aferenta Liniei de credit

CEC Bank deruleaza o campanie promotionala aferenta Liniei de credit, pana la data de 31 decembrie 2019. In cadrul campaniei, clientii beneficiaza de o durata…
Vezi profilul CEC Bank